سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۸:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

فرزندان شهدای مدافع حرم به تماشای «منطقه پرواز ممنوع» می‌نشینند

mantaghe-parvaz-mamnoo

جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان به تماشای فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر خواهند نشست.

به گزارش سوره سینما، همزمان با دومین روز از برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد، جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم به تماشای این اثر خواهند نشست.

۳۰ نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم استان اصفهان به دعوت بسیج شهرداری این استان، در سانسی ویژه فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را تماشا خواهند کرد. این کودکان به همراه مادرانشان به سینما ساحل که محل نمایش این فیلم است خواهند آمد.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی و نویسندگی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد در بخش سینمایی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دارد.

«منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلفی می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>