سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

توضیحات پخش‌کننده بین‌الملل «در جستجوی فریده» درباره قوانین آکادمی اسکار

Finding-Farideh-Oscar

به علت شبهات پیش آماده در این خصوص که «در جست و جوی فریده» نیازی به معرفی اسکار نداشت، الهه نوبخت پخش‌کننده بین‌الملل فیلم توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش سوره سینما، الهه نوبخت پخش کننده بین‌الملل مستند «در جستجوی فریده» گفت: با توجه به آنچه در وب سایت رسمی و در صفحه ١۶ قوانین نود و دومین آکادمی اسکار به صراحت اشاره شده است، کلیه فیلم‌های بلند (بیش تر از ۴٠ دقیقه) ، مستند، داستانی و انیمیشن، امکان معرفی به آکادمی اسکار را دارند.

وی ادامه داد : آکادمی اسکار در اقدامی که اخیرا صورت داده، نام بخش «جایزه فیلم خارجی زبان» را به  بخش «جایزه بین المللی فیلم بلند» تغییر داده است.

این در حالی است که این فقط یک تغییر نام بوده و هیچ یک از قوانین این بخش نیز تغییر نیافته است و در سال های گذشته تعدادی از کشورها ، فیلم مستند خود را به عنوان نماینده این بخش معرفی کرده اند.

نوبخت توضیح داد:  در قوانین بخش مستند اسکار نیز اشاره شده که یکی از شرایط حضور فیلم های مستند می تواند معرفی فیلم به نمایندگی از آن کشور در بخش« جایزه بین المللی فیلم بلند» به آکادمی اسکار باشد.

پخش بین الملل فیلم «در جست و جوی فریده» بعهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>