سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

بررسی اهمیت گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی در برنامه «شب موسیقی»

shabe moosighi

قسمت جدید «شب موسقی» از مجموعه شب های هنر با حضور دو گرافیست از «گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی» می‌گوید.

به گزارش سوره سینما، حبیب الله ذوالفقاری تهیه کننده «شب موسیقی» گفت: گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی موضوعی است که برای برنامه امشب «شب موسیقی» انتخاب شده است و رضا مهدوی مجری کارشناس برنامه در این بخش میزبان سهیل حسینی و محسن دایی نبی گرافیست می شود. همچنین در این بخش با جمشید حقیقت شناس گرافیست به صورت تلفنی درباره موضوع برنامه گفتگو می شود.

ذوالفقاری گفت: در بخش «ناشنیده ها» ی این هفته یک قطعه بسیار شنیدنی و دیدنی از استاد شهرام ناظری پخش خواهد شد.

تهیه کننده «شب موسیقی» در ادامه گفت: از سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان که از ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تالار رودکی تهران برگزار می شود، با همکاری جناب آقای مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه آیتم تهیه شد که در این برنامه پخش می شود.

ذوالفقاری در پایان با با گلایه از عوامل جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: از هفته گذشته تیم برنامه «شب موسیقی» با پیگیری و تلاش برای دعوت از مسئولان و داوران جشنواره در برنامه بودند، ولی متاسفانه ساعت ۲۰ شبِ گذشته پاسخ دادند که هیچ یک حاضر به حضور در این برنامه نشده اند و ما علیرغم تلاشمان برای پوشش این جشنواره، مجبور به تغییر موضوع  برنامه شدیم.

«شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد. این برنامه هرشب ساعت ۲۳ به صورت زنده ازشبکه چهار سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>