سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

ثبت‌نام دومین رویداد «رویازی» تا آخر شهریورادامه دارد

Royazi2

ثبت‌نام دومین دوره پیچینگ انیمیشن ایران «رویازی» تا آخر شهریور ادامه دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پیچینگ «رویازی» امکانی است برای تولید‌کنندگان خلاق انیمیشن که همواره با ایده‌هایشان زندگی می‌کنند و برای ساخت رویاهایشان به دنبال سرمایه‌گذارند. از طرفی فرصتی است برای سرمایه‌گذاران و سفارش‌دهندگان که در محیطی حرفه‌ای و شفاف، ایده‌های خوب و ایده‌پردازان خلاق را شناسایی کنند. جایی که می‌تواند پیوند ایده و سرمایه شکل بگیرد و تولید رویاها کلید بخورد.

اولین دوره رویداد «رویازی»، پیچینگ انیمیشن ایران در اسفند ۱۳۹۷ با حضور ۱۵ تیم تولیدکننده انیمیشن از ۸ استان مختلف به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و با همکاری صنف انیمیشن ایران در تهران برگزار شد. دوره دوم این رویداد در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

ثبت نام «رویازی» از ۱۵ مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ۹۸ ادامه دارد و علاقه‌مندان در سه حوزه تولیدکننده انیمیشن- خریدار، سرمایه‌گذار و سفارش‌دهنده می‌توانند به سایت رویازی به نشانی www.royazi.com مراجعه و ثبت‌نام کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>