سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

برنامه کارگاه‌های آموزشی دومین رویداد رویازی اعلام شد

Royazi2_Doreha1

دوره‌های آموزشی دومین رویداد رویازی طبق برنامه از قبل تعیین شده در هفته دوم مهرماه با حضور چهار استاد خارجی و چهار استاد داخلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، طبق اعلام شورای اجرایی رویداد رویازی، دوره‌های آموزشی تخصصی عنوان شده در بسته‌های حمایتی دومین رویداد رویازی همانند سال گذشته با حضور اساتید داخلی و خارجی در هفته دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

این کارگاه‌ها به همت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری از ۷ الی ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود و تمامی شرکت‌کنندگان رویازی که تا پایان مهلت تعیین شده ثبت نام خود را در سایت رویازی کامل کرده باشند، برای حضور در کارگاه‌ها دعوت می‌شوند.

دیمیتری یاکونین (Dmitry Yakunin) تهیه کننده و مدیر اجرایی مرکز جوانان اتحادیه سینماگران روسیه، کارگاه آموزش جامع پیچ و استراتژی‌های مرتبط با ارائه طرح را برگزار می‌کند.

الکساندر میرگُرُدسکی (Alexander Mirgorodskiy) تهیه کننده و سازنده انیمیشن، تجزیه و تحلیل اقتصادی هزینه‌های تولید انیمیشن را ارائه می‌کند.

ایلنا چیستیاکووا (Elena Chistiakova) استاد MBA و مربی آموزش تجارت، اصول و مبانی مذاکره و برگزاری جلسات تخصصی را آموزش می‌دهد.

اسوتلانا بوخاروا (Svetlana Bukharaeva) متخصص اقتصاد انیمیشن، درباره کپی رایت، مالکیت معنوی و توزیع تولیدات رسانه‌ای از دیدگاه حقوقی صحبت می‌کند.

دکتر محسن اکبری، وکلیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به مسئله مالکیت معنوی در قوانین و مقررات ایران می‌پردازد.

دکتر عباس ایمانی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته تألیفات (کپی رایت) مالکیت معنوی در رویه قضائی را مرور می‌کند.

مریم نقیبی، کارشناس امور بین‌الملل و بازارهای جهانی، مبحث انیمیشن در بازارهای بین‌المللی را ارائه می‌کند.

دکتر محمدمهدی ایزدخواه، مدرس مدیریت و کارآفرینی در دانشگاه علامه طباطبایی نیز در زمینه تجاری سازی انیمیشن، صحبت خواهد کرد.

ثبت‌نام در دومین رویداد رویازی تا ۳۱ شهریور در سایت  royazi.com ادامه دارد و برای شرکت‌کنندگان نهایی دوره اول رویداد رویازی ۶۰ درصد، اعضای انجمن صنفی انیمیشن ۵۰ درصد و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ۴۰ درصد تخفیف اختصاصی جهت ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

Royazi2_Doreha2


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>