سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب
بامروت‌نژاد در خصوص نتایج جشنواره کودکان و نوجوانان مطرح کرد:

بی‌انصافی هیات داوران در اعطای جوایز/ «منطقه پرواز ممنوع» به پرده سینما خواهد رفت

bamorovat-nezhad

هیات داوران سی‌و‌دومین جشنواره کودکان و نوجوانان نسبت به اعطای جایزه به پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره بی‌انصافی کرده‌اند در حالی که «منطقه پرواز ممنوع» جایگاه خود را در سینما پیدا کرده است.

حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، اثر راه یافته به سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان در خصوص توجه مسئولان جشنواره به فیلم‌های ارزشی به خبرنگار سوره سینما گفت: این فیلم به کارگردانی حمید داسارگر با اختلاف، پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره بوده است در حالی که فیلم‌های دیگر جشنواره نهایتا به یک سانس فوق العاده می‌رسید. با این حال جشنواره فیلم ما را به طور کامل بایکوت کرد.

وی افزود: مسئولان جشنواره نسبت به برخی فیلم ها بی توجهی کامل داشتند .این در حالی است که فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به علت استقبال بالا ۱۴ تا سانس فوق العاده داشته است و بیش از ۳ هزار مخاطب را به سینما آورده است. جشنواره کودک و نوجوان اصفهان، جشنواره ای مختص خانواده است و الزاما جایی برای منتقدین ندارد. متاسفانه این دوره از جشنواره بازخورد مخاطب و خانواده را به خود ندیده و از ظرفیت های فضا برای مشارکت خانواده استفاده نشده است.

بامروت نژاد در خصوص بی عدالتی در اعطای جوایز به فیلم خود خاطرنشان کرد: برایند سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان برای فیلم پرمخاطب «منطقه پرواز ممنوع»، کسب پروانه زرین بهترین بازیگری با بازی علیرضا اکبری و دریافت جایزه بخش رونق اکران و ترغیب مخاطبان به این جشنواره بوده است. در حالی که با توجه به استقبال مردم از این فیلم، انتظار می رفت هیات داوران تصمیم گیری منصفانه تری نسبت به این اثر داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر کیفیت فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» اذعان داشت: این فیلم در آبان ماه سال جاری در سینماهای کشور اکران خواهد شد و با همین قوت در سیما حضور خواهیم داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>