سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش و بررسی مستند «خانه‌ای برای تو» در «سینماپاتوق» حوزه هنری

FilmnamehFilm7-Khanei-Baraye-To

در هفتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق» حوزه هنری، فیلم مستند «خانه‌ای برای تو» با حضور مهدی بخشی‌مقدم (کارگردان) و مهدی شامحمدی (تهیه‌کننده) نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نمایش و بررسی مستند «خانه‌ای برای تو» با سخنرانی و ارائه مهدی بخشی‌مقدم (کارگردان) مهدی شامحمدی (تهیه‌کننده) در هفتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق»، یکشنبه ۲۴ شهریور از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.

«خانه‌ای برای تو» روایت داوود جوان ۳۰ ساله گیلانی است که کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد و در شغلش دچار ورشکستگی شده است. او همزمان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده و در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد.کارگردانی این اثر را مهدی بخشی‌مقدم و تصویربردار آن با محمد حدادی، صدابرداری حسن شبانکاره ، صداگذاری حسین ابراهیمی وتدوینگری عطا مهراد برعهده داشتند.

گفتنی است این مستند با حضور در سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر، بخش رقابتی جشنواره کراکف لهستان و دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت موفق به کسب نشان فیروزه بهترین فیلم این جشنواره شد و در جشن مستقل سینمای مستند حائز کسب عنوان بهترین فیلم شد.

شایان ذکر است نمایش این فیلم با حضور هنرجویان و دانشجویان سینما، علاقمندان، اعضای کانون سینمایی سوره و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه با هدف بررسی فیلمنامه فیلم پیش‌بینی شده است.

حضور کلیه منتقدان سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی در این برنامه رایگان و آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>