سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

محمد نادری و شرمین نادری مهمان «کتاب‌باز» می‌شوند

ketab-baz

سروش صحت در پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه «کتاب‌باز» میزبان محمد نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و شرمین نادری، نویسنده است.

به گزارش سوره سینما؛ امشب چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه «کتاب‌باز» سروش صحت ساعت ۲۰ میزبان محمد نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و شرمین نادری، نویسنده است.

محمد نادری فیلمنامه‌نویس و صداپیشه ایرانی است. او را بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال «شمعدونی» و مجموعه «دورهمی» و حضور در برنامه «خندوانه» می‌شناسند.

او با بازی در نقش اول سریال «شمعدونی» به عنوان اولین کار تلویزیونی‌‌اش و همچنین ایفای نقش در مجموعه «دورهمی» مشهور شد. او یکی از خالقان شخصیت محبوب و دوست داشتنی جناب خان بشمار می‌رود.

شرمین نادری از سال ۱۳۸۰ به عنوان نویسنده و تصویرگر در نشریات مختلف به ویژه حوزه جوان و نوجوان کار کرده است. او همچنین تجربه نویسندگی برای برنامه‌های نوجوان و جوان در تلویزیون و تجربه قصه‌گویی و قصه‌نویسی برای آیتم‌های برنامه «رادیو هفت» را در کارنامه‌اش دارد  کتاب های منتشر شدهاش از سال ۱۳۸۳ تا امروز بیشتر در حوزه تاریخ و ادبیات کهن و قصه‌های قدیمی و زندگی آدم‌های روزگار دور است. او در حال حاضر یکی از نویسندگان مجله «کرگدن» است و روی مجموعه کتاب‌های تاریخی برای کودک و نوجوان کار می‌کند.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>