سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
حسن نجم:

جشنواره کودک نقطه پرتاب است/ فیلم بعدی‌ام را در بخش دولتی نمی‌سازم

0.400148001322575959_jazzaab_ir

تهیه‌کننده «بچگیتو فراموش نکن» تأکید کرد با تمام کاستی‌ها جشنواره فیلم کودک هنوز برای این سینما نقطه پرتاب است.

تهیه‌کننده «بچگیتو فراموش نکن» تأکید کرد با تمام کاستی‌ها جشنواره فیلم کودک برای این سینما نقطه پرتاب است.

محمدحسن نجم تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول انجام آخرین مراحل فنی فیلم هستیم. پروانه نماش اکران عمومی این فیلم صادر شده اما قصد داریم «بچگیتو فراموش نکن» را اول در جشنواره فیلم کودک نمایش دهیم و بعد اکران عمومی کنیم.

وی افزود: بهترین زمان برای اکران عمومی این فیلم آبان ماه است. امسال جشنواره فیلم کودک چندان وضعیت مشخصی ندارد. هنوز حتی مکان برگزاری‌اش مشخص نیست. هر چند مسئولان اصفهان تمایل نشان داده‌اند که جشنواره در شهر آنها برگزار شود ولی تا زمانی که همه برنامه‌های جشنواره و تعداد فیلم‌ها مشخص نشده چندان نمی‌توانمپیش‌بینی خاصی از جشنواره امسال داشته باشم.

نجم گفت: امسال فیلم خاصی برای شرکت در جشنواره تولید نشد و گمان می‌کنم اکثر فیلم‌های جشنواره امسال از تولیدات سال گذشته باشند. خیلی از فیلم‌های کودک در میانه تولید متوقف شدند. با همه این تحلیل‌ها باز هم جشنواره نقطه پرتاب برای فیلم کودک است. یک فضای تبلیغاتی برای فیلم به وجود می‌آورد. فضایی که به نفع فیلم تمام می‌شود. فیلم کودک در جشنواره خود را به مردم و مخاطبان معرفی می‌کند و این شناخت می‌تواند اکران عمومی را موفق‌تر کند.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: بعید می‌دانم فیلم بعدی‌ام را در حوزه کودک و بخش دولتی بسازم. به سراغ ژانری دیگر در بخش خصوصی خواهم رفت.

نجم که مجری طرح «فرزند چهارم» بوده گفت: این فیلم با زحمت زیادی ساخته شده و تولیدش با ریسک همراه بود. فیلم خوبی است که می‌تواند شایسته یک اکران عمومی موفق باشد. امیدوارم مردم با آن ارتباط برقرار کنند. تاکنون فروش خوبی داشته است که انشاءالله این فروش خوب ادامه پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» را جلال فاطمی ساخته که در آن اکبرعبدی، فرهادآئیش، بهاره رهنما،بهنام تشکر،مهران رنجبر،مهران رجبی،مائده طهماسبی و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>