سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۸ در ۵:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
در هشتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» صورت می‌گیرد:

اکران و بررسی فیلم سینمایی «دزد کتاب» در «سینماپاتوق» حوزه هنری

filmnameh_film8_the-book-thief

در هشتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق» حوزه هنری، فیلم سینمایی «دزد کتاب» به کارگردانی برایان پرسیوال با سخنرانی و ارائه سیدرضا اورنگ در سالن اوستا نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نمایش و بررسی فیلم سینمایی «دزد کتاب» به کارگردانی برایان پرسیوال و نویسندگی مایکل پترونی براساس رمانی از مارکوس زوساک با سخنرانی و ارائه سیدرضا اورنگ مدرس و منتقد سینما در هشتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق» این هفته چهارشنبه ۳ مهرماه از ساعت ۱۵ در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.

فیلم «دزد کتاب» که بر اساس رمانی پر فروش و موفق به همین نام اثر مارکوس زوساک نویسنده استرالیایی ساخته شده است دومین اثر هالیوودی است که در این سلسله نشست‌ها نقد و بررسی می‌شود.

شایان ذکر است نمایش این فیلم با حضور هنرجویان و دانشجویان سینما، علاقمندان، اعضای کانون سینمایی سوره و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه با هدف بررسی فیلمنامه فیلم پیش‌بینی شده است.

حضور کلیه منتقدان سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی در این برنامه رایگان و آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>