سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۴:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

«کتاب‌باز» میزبان دکتر محسن فاطمی می‌شود/ مباحث روانشناسی و ارتباطات در شبکه نسیم

ketab-baz

سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز» میزبان دکتر محسن فاطمی، روانشناس است.

به گزارش سوره سینما؛ امشب شنبه ۱۳ مهرماه، سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز» ساعت ۲۰ میزبان مصطفی دکتر محسن فاطمی، روانشناس، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و عضو انجمن روانشناسی آمریکا است.

محسن فاطمی دوره دکترا را در دانشگاه «بریتیش» کلمبیا و دوره فوق دکترای روان‌شناسی را در دانشگاه «هاروارد» گذرانده ‌است. او فوق دکترای روانشناسی نیز از دانشگاه «هاروارد» دارد؛ فاطمی دریافت کننده جایزه ‌بین‌الملللی Ellen Langer در حوزه حضور پویا در لحظه است.

علاوه بر تدریس در دانشگاه «هاروارد»، در دانشگاه‌های «ماساچوست» در بستن، مدرسه عالی روانکاوی در بستن، دانشگاه «وسترن» واشینگتن، دانشگاه «ورنتو» و دانشگاه «بریتیش» کلمبیا در حوزه‌های روانشناسی، آموزش و ارتباطات تدریس کرده است.

او صاحب تألیفات مختلف به زبان‌های انگلیسی و فارسی است و سخنران کلیدی بسیاری از کنفرانس‌های بین‌المللی بوده ‌است. تاکنون آثار بسیاری از فاطمی در انتشارات خارجی به چاپ رسیده و تالیفات او به زبان‌های انگلیسی و فارسی به شصت عنوان می‌رسد .

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>