سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور «مرد جعبه ای» در جشنواره بین‌المللی فیلم «الوار» هندوستان

Boxman-Alwar

فیلم کوتاه «مرد جعبه ای» در چهارمین حضور جهانی خود به جشنواره بین‌المللی فیلم «الوار» هندوستان راه یافت.

به گزارش سوره سینما، فیلم کوتاه «مرد جعبه ای» به نویسندگی و کارگردانی منوچهر تیمورزاده و تهیه کنندگی علیرضا برازنده در چهارمین حضور جهانی خود به جشنواره بین‌المللی فیلم «الوار» هندوستان راه یافت.

شهر الوار معروف به دروازه ببر ، با داشتن کاخ‌های سلطنتی و میراث جهانی، یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در راجستان، غرب هندوستان است.

این فیلم قبلا در دو جشنواره آمریکایی در پنج بخش کاندیدای دریافت جایزه شده و همچنین به جشنواره «لیفت-آف»LIFT_OFF انگلستان راه یافته بود.

تارا اوتادی، بهزاد خلج، حمیدرضا عباسی، دارا حیدریان و حسین نور جهانی در این فیلم کوتاه ایفای نقش می‌کنند.

«مرد جعبه ای» روایتگر زندگی گزارشگر میانسالی است که برای رسیدن به موفقیت در حال ساخت فیلمی از زندگی نوجوانی است که داخل جعبه چوبی زندگی می کند و بر خلاف خواسته مادرش بیرون نمی آید. اما گزارشگر بعد از نزدیک شدن به دنیای نوجوان شگفت زده شده و مجذوب دنیای نوجوان و زندگی جعبه ای می شود.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: منوچهر تیمورزاده، مشاورکارگردان: تارا اوتادی، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت خواه، تدوین: سارا آهنی، مدیر تولید و برنامه ریزی: رضا رضایی جعفری ،طراح صحنه و لباس: بابک تحویلی، چهره پردازی : رضا عرب، صداگذاری و میکس: پرویز آبنار، صدابردار: محمود کاشانی، موسیقی: کیا مهراط، طراح پوستر: علیرضا پیربند، پخش بین المللی فیلم: مریم پیربند و تهیه کننده: علیرضا برازنده.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>