سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۸ در ۴:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

مراسم روز کودک در پردیس‌های تصویر شهر برگزار می‌شود

tasvire-shahr-koodak

مراسم روز جهانی کودک در پردیس‌های سینمایی موسسه تصویر شهر در جنوب شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر ، به مناسبت روز جهانی کودک پردیس های سینمایی این موسسه در جنوب و جنوب شرق تهران میزبان دانش آموزان ، کودکان کار و تحت پوشش بهزیستی خواهد بود.

این مراسم روز سه شنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۰ الی ۱۲ در پردیس های سینمایی تماشا، راگا و رازی با نمایش انیمیشن سینمایی مربی اژدها با دوبله همزمان برگزار می شود.

بنابراین گزارش، موسسه تصویر شهر طرح زنگ سینما را از سال ۸۷ با هدف حمایت و رونق بخشی به سینمای کودک و نوجوان و ایجاد اوقات فراغت مناسب برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد و راه اندازی کرد و قرار است امسال با شکلی متفاوت تر و جذاب تر از سال های قبل اجرا شود، بدین منظور علاوه بر اکران فیلم های سینمایی ژانر کودک و نوجوان، اکران فیلم های انیمیشن را نیز در دستور کار قرار دهد.

این طرح به گونه ای است که بتواند تمامی مناطق تهران را تحت شعاع قرار داده و دانش آموزان مناطق مختلف تهران بتوانند در ساعت های صبح سینماها به تماشای فیلم های متناسب با گروه سنی خود بنشینند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>