سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی کیانیان و لنگرودی/

«جایی برای یکی از روزهای آینده» سه ماه دیگر آماده نمایش می‌شود

20130724112720_602

تهیه‌کننده فیلم «جایی برای یکی ازروزهای آینده» که برای شبکه خانگی تولید شده از آماده نمایش شدن این فیلم تا سه ماه آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم «جایی برای یکی ازروزهای آینده» که برای شبکه خانگی تولید شده از آماده نمایش شدن این فیلم تا سه ماه آینده خبر داد.

سعید اسدی تهیه‌کننده «جایی برای یکی از روزهای آینده» به سوره سینما گفت: این فیلم سینمایی به کارگردانی تارا اوتادی اولین تجربه فیلمسازی کارگردان بود به همین دلیل تصمیم بر آن شد به جای نمایش در سینما در شبکه خانگی عرضه شود. در حال حاضر واروژ کریم مسیحی مشغول تدوین فیلم است.

وی افزود: احتمالا تا سه ماه آینده فیلم آماده نمایش می‌شود. صداگذار و آهنگساز هنوز مشخص نشده است. رضا کیانیان و شمس لنگرودی، تورج نصر وعلی اصغر شهبازی از بازیگران این فیلم هستند. به آقای لنگرودی پیشنهاد بازی در این فیلم داده شد و ایشان پذیرفتند.

فیلمنامه کهب هقلم ماهان حیدری نوشته شده،از نمایشنامه «پنچری» اثرفردریش دورنمات که اولین بار حمید سمندریان آنرابه فارسی ترجمه کرده،اقتباس شده است. فیلم داستان مردی ۵۵ ساله (صابر ساعدی) را روایت می‌کند که در جریان یک حادثه،اتومبیلش پنچر شده و ناگزیر در مسیری قرار می‌گیرد که به اجبار یک شب را در ویلای چهار پیرمرد بازنشسته به صبح می‌رساند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>