سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۴:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

اجرای یک سرود-نمایش به چهار زبان در پیاده روی اربعین

mookeb-safir-aftab

مرکز ماوا بنا به سنت چند سال اخیر خود در مسیر پیاده روی زائران حسینی در موکب سفیر آفتاب به اجرای یک سرود-نمایش به چهار زبان خواهد پرداخت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز ماوا، موکب سفیر آفتاب در ایام اربعین حسینی در عمود ۹۷۵ به اجرای سرود نمایشی به ۴ زبان (فارسی، عربی، ترکی، انگلیسی) می پردازد. این اجراها از تاریخ ۲۰ مهرماه آغاز خواهد شد و در هر روز ۵ نوبت به روی صحنه خواهد رفت.

حماسه عاشورا، راهپیمایی بزرگ اربعین، مقاومت در برابر ظلم و تشکر از خدام و موکب داران عراقی از جمله مواردی است که در «سرود نمایش الحسین یجمعنا» به آن پرداخته می شود.

علاوه بر اجراهایی که به صورت زنده و به زبان های بین المللی در این موکب صورت می گیرد، فعالیت های دیگری از جمله تلاوت قرآن با حضور قاریان بین المللی، شعرخوانی، سخنرانی توسط شخصیت های برجسته جهان اسلام، اجرای سرود توسط گروه های خودجوش ایرانی و عراقی و همچنین نمایش فیلم و مستند در موکب سفیرآفتاب صورت می پذیرد.

همچنین سفیرآفتاب طی فراخوانی با عنوان سرود نذری از گروه های سرود حاضر در پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلا دعوت کرده است تا از ظرفیت مجموعه ماوا در عمود ۹۷۵ برای اجرای سرود استفاده کنند. علاقمندان می توانند با ثبت نام و ارسال فایل های صوتی و اعلام زمان حضور خود به اکانت @basafiraftab در این فراخوان شرکت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>