سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور مستند «آشو» در بخش رقابتی جشنواره «لایپزیگ» آلمان

Asho_leipzig

مستند کوتاه «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی و تهیه‌کنندگی مریم نقیبی در شصت و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن «لایپزیگ» (داک لایپزیگ) حضور دارد.

به گزارش سوره سینما، مستند «آشو» به تهیه‌کنندگی مریم نقیبی در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره «لایپزیگ» با دیگر آثار حاضر در این بخش به رقابت خواهد پرداخت. برنامه پخش این مستند در جشنواره، روزهای ۸ و ۹ آبان در سالن‌های Passage Kinos Astoria و Passage Kinos Universum است.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن «لایپزیگ» یکی از مهم‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های مختص فیلم‌های مستند و انیمیشن در اروپا است که از ۶ الی ۱۲ آبان ماه سال جاری در شهر لایپزیگ کشور آلمان برگزار می‌شود.

«آشو» کودکی چوپان است که دل‌بسته‌ی سینما و بازیگری است. او از صبح تا شب با گله‌اش مشغول است و در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زندگی روزمره و کارش، اما هم‌زمان با عشقی که به فیلم‌های مطرح سینمای جهان و بازیگری دارد، زندگی‌اش آمیخته به رویاهایش می‌شود…


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>