سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۸ در ۲:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

کیوان امجدیان: با کلیت اکران فیلم «خانه پدری» مخالفیم

keyvan-amjadian

کیوان امجدیان منتقد سینما درباره اکران «خانه پدری» گفت: حتی اگر قسمت‌های خشن فیلم را هم حذف کرده باشند که نکردند، ما با کلیت این اکران مخالفیم.

کیوان امجدیان منتقد سینما و دبیر رسانه‌ای در گفت‌و‌گو با سوره سینما عنوان کرد: فیلم «خانه پدری» تار و پودش مخالفت با اسلام است و اتفاقا طرفدارانش رندی کردند که ذهن ها را به سمت همان چند قسمت بردند و این طور نشان دادند که با برداشتن آن پلان ها، فیلم هیچ مشکل دیگه ای ندارد در صورتی که اصلا این نیست .

وی تشریح کرد: ما مدت هاست هشدار می دهیم که حواستان به این حرکت های کند و به ظاهر بی خطر باشد که در واقع بی خطر نیست . این آدم ها آرام در کنار یک دیوار ایستاده بودند و هر ثانبه که نگهبان ها سرشان را برمیگرداندند یک لگد به دیوار می زدند و اینقدر زدند تا یک آجر لق شد و از همان جا نفوذ کردند و بالاخره بعد از ۵سال این دیوار ریخت.

وی معتقد است: اصلا این طور نبوده که این اتفاق به یک باره بیفتد بلکه سال هاست دارند آرام آرام کارشان را پیش می برند و ظاهرا موفق هم شدند.

وی افزود: در طی این چند سال همه را به سکوت واداشتند، عده ای را با تهدید، عده ای را با تطمیع و در کل این قدر میدان را خالی کردند که به راحتی به خواسته هایشان برسند.

امجدیان گفت: همینکه تک مضراب های انتقادی از برخی رسانه ها به صدا در می آید و هنوز برخی نهادها دلسوزانه به فکر آینده فرهنگی کشورند جای بسی امیدواری است ولی متاسفانه مدتی است افراد سودجو در همین دم و دستگاه ها نفوذ کردند و میخواهند همین دیوار لق شده نصفه و نیمه را هم از بین ببرند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>