سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۸ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری سریال «شاه رگ» در حال و هوای دهه ۶۰/ رونمایی از لوگو

shah-rag

با ادامه تصویربرداری سریال «شاه رگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، از لوگوی این سریال رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاوررسانه ای پروژه؛ تصویربرداری سریال «شاه رگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش و در سکوت خبری آغاز شده بود،همچنان ادامه دارد.

در اولین اقدام رسانه ای این سریال، از لوگوی آن که طراحی آن برعهده حسام حاجی پور است، رونمایی شد و به زودی و در اخبار آتی، عوامل و بازیگران سریال «شاه رگ» نیز اعلام خواهند شد.

«شاه رگ» که در حال و هوای دهه ۶۰ روایت می شود، به قلم کریم لک زاده به نگارش درآمده و در ۳۰ قسمت، برای پخش شبکه دوم سیما تولید می شود و مجری طرح این پروژه موسسه فرهنگی و هنری وصف صباست.

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال های نا آرام پس از انقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه های چندین بمب در تهران در حال حرکت است…..


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>