سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۸ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهندس بازرگان زیر ذره‌بین برنامه «رادیکال سه»

radikal3

ششمین قسمت از سری جدید برنامه دانشجویی «رادیکال سه» به سراغ بررسی ابعاد فکری عملی بازرگان رفته است.

به گزارش سوره سینما، تازه‌ترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» به سراغ بررسی ابعاد فکری مهندس مهدی بازرگان اولین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران رفته است تا عملکرد این چهره سیاسی و مهم تاریخ معاصر را در دوره‌های مختلف فعالیت‌هایش مورد نقد و بررسی قرار دهد.

علی ملاقلی پور کارگردان مستند «راه طی شده» که با محوریت زندگی مهندس بازرگان ساخته شده در کنار علی عبدی؛ کارشناس علوم سیاسی دو چهره‌ای هستند که در این قسمت از برنامه مقابل سجاد بلوکات مجری جوان «رادیکال سه» خواهند نشست.

برنامه «رادیکال سه» در این سری خود سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می دهد.

ششمین قسمت این برنامه، پنجشنبه ۹ آبان ماه، ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی سری جدید «رادیکال سه» را برعهده دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>