سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب
ادامه فیلمبرداری در مشهد/حضور در جشنواره فیلم فجر

همبازی بودن با قاضیانی خستگی را از تنم دور می‌کند/ با اعتقاد «با دیگران» را پذیرفتم

leila-zare

بازیگر فیلم سینمایی «با دیگران» همبازی بودن با بازیگران این فیلم را انرژی‌بخش توصیف کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «با دیگران» همبازی بودن با بازیگران این فیلم را انرژی‌بخش توصیف کرد.

لیلا زارع به سوره سینما گفت: این روزها در مشهد مشغول فیلمبرداری هستیم. ناصر ضمیری تجربه اول کارگردانی فیلم بلندش را از سر می‌گذراند. او  بسیار کارگردان با استعداد و خلاقی است. کارهای قبلی‌شان را دیدم و فیلمنامه هم بسیار جذبم کرد بنابراین با اعتقاد سر کار حاضر شدم.

بازیگر «ما همه خوبیم» گفت: کاراکتری که بازی می‌کنم را بسیار دوست دارم. ضمیری به خاطر اینکه فیلم اولش را دارد کارگردانی می‌کند وسواس‌هایی در کارگردانی دارد که به نظر من اصلا این بد نیست. شاید این وسواس‌ها یک یا دو روز ما را از برنامه عقب بیندازد ولی نهایتا اتفاقی که دارد می‌افتد بسیار جذاب و رضایت‌بخش است. با هنگامه قاضیانی و بابک حمیدیان اولین بار است که همبازی می‌شوم. بده بستانی که بین من و این دو بازیگر حین اجرا اتفاق می‌افتد بسیار برایم راضی‌‌کننده و انرژی‌بخش است. هر وقت با خانم قاضیانی بازی دارم خستگی از تنم در می‌رود و واقعا احساس نمی‌کنم سر کار هستم.

وی درباره نتیجه این فیلم در جشنواره فجر امسال گفت: با این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهم داشت. معمولا حین بازی به اینکه آیا برای این نقش کاندید می‌شوم یا نه فکر نمی‌کنم. بازیگر حین اجرا معمولا به دنبال رضایت درونی خودش است. شاید بعدها به نتیجه و جایزه فکر کنم که البته بهتر است فکر نکنم چون توقع بی‌جا ایجاد می‌شود. اما با این کیفیتی که «با دیگران» تاکنون پیش رفته امیدوارم در جشنواره فجر امسال نتیجه خوبی بدست بیاوریم.

وی بازی در فیلم‌های سینمایی «خواب لیلا»، «پستچی سه بار در نمی‌زند»، مجموعه «ارمغان تاریکی» و … را در کارنامه دارد.