سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

آخر هفته شبکه چهار با دو اثر سینمایی جدید در ژانر حادثه‌ای

Tv4

«راز خانواده مروبون» و «روباه در مسیر تاریک» عناوین فیلم‌های سینمایی است که برای اولین بار روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «راز خانواده مروبون» به کارگردانی سرجیوجی سانچز محصول ۲۰۱۷ اسپانیا است.

در خلاصه داستان این فیلم حادثه ای آمده است: خانواده ی مروبون بعد از اینکه همسر دوم مادرشان که قاتلی بیرحم است با شهادت جک پسر بزرگ خانواده  زندانی میشود ، فامیل خود را عوض کرده و در خانه ی پدری مادرشان پناه میگیرند . مادر بعد از مدت کوتاهی در اثر بیماری میمیرد و بچه ها که به سن قانونی نرسیده اند راز مرگ مادر را از دیگران مخفی میکنند . اما حضور دوباره ناپدری که از زندان فرار کرده بار دیگر باعث از بین رفتن آرامش آنها میشود . بخصوص آنکه در این خانه اتفاقات عجیبی هم رخ می دهد ….

«راز خانواده مروبون» ۳۰ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«روباه در مسیر تاریک» محصول ۲۰۱۵ آلمان است که سابین دارفلینگر آن را در ژانر حادثه ای کارگردانی است.

“آن” کارمند سابق اطلاعات و سازمان جاسوسی آلمان شرقی  دوباره توسط پلیس آلمان دعوت به کار میشود اما با آنکه به یک کار دائم بسیار نیاز دارد اما نمی پذیرد چون خاطرات خوبی از این شغل ندارد. زمانیکه برای تعمیر دستگاه قهوه سازش به تعمیرگاه میرود متوجه گم شدن جوانی به نام کریستوفر میشود. او به خواهر کریستوفر قول می دهد او را پیدا کند. کریستوفر را گروهی آدم ربا با انگیزه های مالی گروگان گرفته اند. اما گویا گروگان گیرها تمام حرکات آنها را زیر نظر دارند و…

لینا وندال و جاسمین شوایر  در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

«روباه در مسیر تاریک» اول آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>