سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اختتامیه چهل‌و‌نهمین جشنواره فیلم رشد در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود

andishe-roshd

مراسم اختتامیه چهل‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد عصر روز جمعه اول آذرماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، وحید گلستان؛ دبیر چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ضمن دعوت از همه علاقمندان و فیلم‌سازانی که برای این دوره از جشنواره فیلم ارسال نموده‌اند گفت: در سال‌های گذشته مراسم اختتامیه نیز همچون مراسم افتتاحیه در سینما فلسطین برگزار می‌شد اما امسال به دلایلی تصمیم گرفتیم که با همکاری مسئولین محترم حوزه هنری، برای مراسم اختتامیه در تالار اندیشه حوزه هنری میزبان هنرمندان و فیلمسازان شرکت کننده در این جشنواره باشیم.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزیدگان بخش‌های آزاد، ‌فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد و تندیس‌های زرین و سیمین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جوایز نقدی، در بخش‌های مختلف داستانی بلند، داستانی کوتاه، مستند و پویانمایی به برندگان اهدا خواهد شد. همچنین در این مراسم برخی از حامیان جشنواره از جمله انجمن اولیاء و مربیان، شبکه امید، یونسکو، سیفژ و … جوایزی را به آثار برتر از نگاه خود تقدیم خواهند نمود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>