سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر پردیس سینمایی آزادی:

«هیچ کجا هیچ کس» ویژگی‌های فیلم پرفروش را دارد

hich-koja

رضا سعیدی‌پور فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچ کس» را دارای مولفه‌هایی برای تبدیل شدن به یک اثر پرفروش دانست.

رضا سعیدی‌پور فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچ کس» را دارای مولفه‌هایی برای تبدیل شدن به یک اثر پرفروش دانست.

 مدیر پردیس سینما آزادی درباره وضعیت فروش فیلم‌هایی که  به تازگی بر پرده این سینما رفته‌اند به سوره سینما گفت: ما هم اکنون  فیلم‌های سینمایی «هیس دخترها فریاد نمیزنند»،‌«دهلیز»، «جابه جا» و به تازگی «هیچ کجا هیچکس» را به نمایش گذاشتیم . در حال حاضر که یک هفته از شروع اکران سه فیلم اول گذشته فروش آنها در سینما آزادی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در مقام اول و «جابه جا» دوم و «دهلیز» در مقام سوم قرار دارد. می‌توان پیش‌بینی کرد که «هیس دختر ها فریاد نمی‌زنند» یکی از پرفروش ترین فیلم‌های امسال باشد.

 وی ادامه داد: فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» با توجه به کیفیت خود فیلم و حضور بازیگران مطرح  می‌توان پیش بینی کرد که از فروش مناسبی برخوردار شود. پخش این فیلم از توانایی بالایی برخوردار است و با تبلیغات گسترده می‌تواند آن را خوب به مردم معرفی کند.  این فیلم تمام گزینه‌های یک فیلم پرفروش را دارد. هوشمندی پخش در فروش یک فیلم تعیین کننده است و می‌تواند از یک فیلم پشتیبانی کند.

سعیدی پور درباره وضعیت فروش سینما آزادی در طرح ویژه ماه رمضان گفت: در این ایام تنها فیلم‌های سینمایی «گذشته» و «چه خوبه که برگشتی» فروش مناسبی داشتند و بقیه فیلم ها حرفی برای گفتن نداشتند. اساسا طرح ویژه رمضان حساب شده و برنامه ریزی شده نبود و طرحی که سازو کار و تامل مناسب را ندارد طرح نیست. برای اکران ویژه ماه مبارک رمضان سال آینده از همین امسال برنامه ریزی دقیق انجام داد تا مردم در این ایام هم این طرح به خوبی مطلع شوند هم فیلم مناسب به نمایش گذاشته شود و صاحبان آثار تکلیف خود را بدانند.

فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچ کس» را سازمان توسعه سینمایی سوره پخش می‌کند.