سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۸ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

طرح‌های نهایی رویازی۲ مشخص شدند

tarh royazi2

بعد از برگزاری پیش پیچینگ، طرح‌های نهایی حاضر در رویداد رویازی ۲ مشخص شدند.

به گزارش سوره سینما، پس از اینکه طرح‌های ثبت‌نام شده در پیچینگ رویازی۲ با اتمام کارگاه‌های آموزشی و دوره منتورشیپ، آمادگی لازم برای پیچ طرح‌های خود را کسب کردند، در جلسه پیش پیچینگ شرکت کردند و بعد از اتمام این جلسه، با انتخاب اساتید دوره منتورشیپ، طرح‌های نهایی پیچینگ انیمیشن امسال مشخص شدند.

در رویازی۲ ده انیمیشن شامل ۶ سریال، ۳ فیلم سینمایی و ۱ ترنس مدیا حضور خواهند داشت، آثاری که هنرمندانی از تهران، قزوین، کرمان و اصفهان آنها را تولید کرده‌اند و از مرحله پیش پیچینگ سربلند بیرون آمدند. سازندگان این آثار در روز نهایی رویداد رویازی، در مقابل سرمایه گذاران، طرح‌هایشان را پیچ خواهند کرد.

فهرست نهایی آثار حاضر در رویازی۲ به ترتیب حروف الفبا: «آلبینو» (تهران/سینمایی)، «اتاق اسرار آمیز» (تهران/سریال)، «اصلان و دیو سه شاخ» (قزوین/سینمایی)، «دنیای دست و پا چلفتی‌ها» (تهران/سینمایی)، «دیدی و بودی» (تهران/سریال)، «زوبو» (کرمان/سریال) ، «زی‌رو» (تهران/سریال)، سینما نادر (تهران/سریال)، «فارسی باقند» (تهران/ترنس مدیا) و «فلانشهر» (اصفهان/سریال).

رویداد اصلی رویازی۲ از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق، پیچ انیمیشن، پیچ کاراکتر، برنامه‌ها و سمینارهای مختلف آموزشی و ترویجی در تهران برگزار خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>