سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

انیمیشن «بنیامین» دو میلیاردی شد/ تور ایرانگردی به یزد رسید

benyamin

در ادامه استقبال مخاطبان از انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی، فروش این فیلم از مرز دو میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «بنیامین» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی، با استقبال خوب خانواده ها و عبور از مرز فروش ۲ میلیارد تومان، در جمع سه انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای ایران قرار گرفت.

«بنیامین» در حالی به این رکورد دست یافته که در ادامه روند صعودی خود در گیشه، جمعه گذشته با فروشی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان، پرفروش ترین روز اکران خود را تجربه کرده است.

همچنین در ادامه تور ایرانگردی انیمیشن «بنیامین»، کاراکترهای این پویانمایی همراه با عوامل برنامه محبوب «مل مل» پنجشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در «سینما تک» شهر یزد با کودکان دیدار می کنند. شهرهای شیراز، کرج و مشهد مقصدهای بعدی تور ایران‌گردی «بنیامین» و «مل ‌مل» هستند.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» کاری از موسسه «آینده نگار» است که به عنوان اولین انیمیشن سال ۹۸ سینمای ایران از ۱۵ آبان‌ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است.

علاقمندان به اکران انیمیشن «بنیامین» در شهرهای فاقد سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد، می توانند برای ثبت سفارش به سایت «عماریار» به آدرس www.ammaryar.ir   مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ تماس بگیرند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>