سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۸ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
مهدی انصاری در گفت‌و‌گو با سوره سینما مطرح کرد:

«اختاپوس» اقدامی موثر برای مبارزه با فساد اقتصادی کشور است

mehdi-ansari

کارگردان و تهیه کننده مستند «اختاپوس» گفت: ما و همه عوامل سازنده تیم «اختاپوس» امیدواریم با ساخت این مستند گام موثری برای مبارزه با فساد اقتصادی کشور برداشته باشیم.

مهدی انصاری تهیه کننده و کارگردان مستند «اختاپوس» در گفت‌و‌گو با سوره سینما عنوان کرد : مسئله اصلی «اختاپوس» بحث خصوصی سازی در صنعت کشور است.

وی افزود : یکی از مهم ترین ارکان اقتصادی کشور ما صنعت خودروسازی است و بعد از صنعت نفت ، دومین جایگاه را در بحث خصوصی سازی و رونق اقتصادی در دست دارد و به همین دلیل روا بود که حتما مستندی با این موضوع ساخته شود.

وی تشریح کرد : ما از دی ماه ۹۷ تحقیق را شروع کردیم و از مطالب پنهان و مرموزی هم برای تحقیق استفاده نکردیم بلکه همه اطلاعات ما از آمارهای رسمی منتشر شده در فضای مجازی بوده و بقیه هم در خلال گفت وگوها و مصاحبه ها همزمان به دست آمده است.

انصاری گفت : تحقیقات اولیه این مستند در اندیشکده یقین صورت گرفته و همزمان با مرکز مستند سوره مذاکرات ساخت آن صورت گرفته است.

وی تکمیل کرد : مراحل تولید ما اواخر شهریور ۹۸ به پایان رسید و بعد از صداگذاری و اصلاح رنگ آماده اکران بود تا اینکه مشکلات زیادی برایمان پیش آمد و بالاخره با برطرف کردن آن مشکلات ، در آستانه اکران هستیم.

octopus (2)

وی توضیح داد : از زمانی که تحقیقات ما به اتمام رسید و نتایج آن را در کانال رسمی اختاپوس به اطلاع عموم رساندیم ، شکایت های زیادی از ما صورت گرفت و تا به امروز بنده ۴ پرونده در قوه قضاییه دارم که به امید خدا برطرف خواهد شد.

انصاری در پایان ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت : ما و همه عوامل سازنده تیم «اختاپوس» امیدواریم با ساخت این مستند گام موثری برای مبارزه با فساد اقتصادی کشور برداشته باشیم.

عوامل مستند «اختاپوس» عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان: مهدی انصاری . مجری طرح: گروه فرهنگی هنری فواد. مشاور طرح : حسام الدین حائری زاده . تدوین: روح الله قاسمی . مدیر تولید: مهرداد خانی، مصطفی صادق محمدی. تصویربرداران:  سعید فرجی، میثم صبوحی، علی کرمی . گوینده گفتار متن : مهبد قناعت پیشه . ترکیب و طراحی صدا: حسین ابراهیمی و…

این مستند محصول مرکز مستند سوره حوزه هنری در سال ۹۷-۹۸ است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>