سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب
ادامه تصویربرداری/

کبریتی: «ستایش ۲» جذابیت‌های قسمت اول را دارد

ramsin-kebriti

بازیگر مجموعه «ستایش ۲» تاکید کرد این بخش از مجموعه هم مانند بخش اول جذاب است.

بازیگر مجموعه «ستایش ۲» تاکید کرد این بخش از مجموعه هم مانند بخش اول جذاب است.

رامسین کبریتی بازیگر مجموعه «ستایش۲» به سوره سینما گفت: تصویربرداری همچنان ادامه دارد. نقش قبلی‌ام صابر را بازی می‌کنم. قصه در زمان حال می‌گذرد. ما بر حسب اتفاق بچه‌های «طاهر» را می‌بینیم. آنها بزرگ شده‌اند و وارد زندگی ما می‌شوند. قصه به قلم سعید مطلبی نوشته شده که با درایت خاصی «ستایش ۲» را نوشته‌اند.

وی افزود: از حضور در این کار، روند تولید و همبازی بودن با بازیگران این کار بسیار راضی هستم. الان نمی‌توان واکنش مخاطب را به «ستایش۲ » پیش‌بینی کرد. چیزی که می‌توان گفت این است که «ستایش۲» جذابیت‌های قسمت اول را دارد. امیدوارم مردم همان ارتباطی که با قسمت اول برقرار کردند با سری جدید این مجموعه داشته باشند.

مجموعه «ستایش ۲» در ادامه قسمت اول ساخته می‌شود. آرمان زرین‌کوبتهیه‌کننده این مجموعه است. نرگس محمدی نقش ستایش را در زمان میانسالی ایفا می‌کند. داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، مجید مشیری، امیرمحمد زند و … از بازیگران این سریال هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>