سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب
بعد از «کلاس هنرپیشگی»/

اکران «بشارت به شهروند هزاره سوم» مهرماه در گروه عصر جدید

besharat

پخش‌کننده فیلم سینمایی «بشارت به شهروند هزاره سوم» از به توافق رسیدن با گروه عصر جدید و اکران مهرماه این فیلم خبر داد.

پخش‌کننده فیلم سینمایی «بشارت به شهروند هزاره سوم» از به توافق رسیدن با گروه عصر جدید و اکران مهرماه این فیلم خبر داد.

حبیب اسماعیلی مدیر موسسه تولید و پخش «رسانه مولود» درباره فیلم هایی که در اولویت کاری برای پخش در اکران عمومی دارند به سوره سینما گفت: ما پخش فیلم سینمایی «بشارت به شهروند هزاره سوم» به کارگردانی سید محمدهادی کریمی و «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی را در اولویت کاری داریم. برای اکران «بشارت به شهروند هزاره سوم» با گروه سینما عصر جدید به توافق رسیده ایم که بعد از فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» قرار است از نیمه مهرماه به نمایش عمومی دربیاید.

وی افزود: برای اکران «ابرهای ارغوانی» نیز مشغول مذکره هستیم. با توجه به موضوع فیلم سینمایی «بشارت به شهروند هزاره سوم» که یکی از بحث‌های روز جامعه و خصوصا جوانان است و همچنین کیفیت فیلم که بعد از اکران در جشنواره فیلم فجر سی و یکم در تدوین آن بازنگری صورت گرفته و هم اکنون از ریتم بسیار خوبی برخوردار است، می‌توان پیشبینی کرد در اکران عمومی مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و با آنها ارتباط برقرار کند.

 هنگامه قاضیانی، حمید فرخ‌نژاد، نیکی کریمی، مهدی احمدی، بیتا فرهی، فرخ نعمتی، امیر حسین آرمان، خاطره اسدی، ساعد سهیلی، احمد ساعتچیان، شهرزاد کمال‌زاده، شیما نیک‌پور، فرهاد بشارتی، ملیسا مهربان، الناز بهمن‌زاده، معصومه قاسمی و … دراین فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«برف روی شیروانی داغ»، «امشب شب مهتابه» و «غیرمنتظره» سه فیلمی است که در کارنامه کارگردانی محمد هادی کریمی به ثبت رسیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>