سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
محمدحسین صادقی به سوره سینما گفت:

نسخه اولیه انیمیشن «لوپتو» تحویل جشنواره فیلم فجر شد/ مراحل آخر صداگذاری و میکس

Lupetu-sadeghi

محمدحسین صادقی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» از تحویل نسخه اولیه این پویانمایی که در مراحل آخر صداگذاری و میکس است به دبیرخانه سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

محمدحسین صادقی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» به سوره سینما گفت: ما نسخه اولیه انیمیشن را با موسیقی تحویل دبیرخانه سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر دادیم .

وی افزود : انیمیشن در مراحل آخر صداگذاری و میکس است و نهایتا تا چند روز آینده نسخه نهایی DCP آماده می شود .

وی توضیح داد: ترانه های این انیمیشن را هومن شاهی و امیرعلی بهادری خواندند و برای موسیقی اثر سعی کردیم مانند سایر بخش ها از هنرمندان بومی استفاده کنیم و نوازندگانی از کرمان برای ضبط موسیقی به تهران آمدند.

وی تکمیل کرد : همچنین قطعاتی از موسیقی اثر را «پیام آزادی» از نوزاندگان ایرانی مقیم آلمان برایمان فرستادند و میکس و ضبط آن با مهرداد اسماعیلی بوده است .

صادقی عنوان کرد : صداگذاری «لوپتو» در حال انجام در استودیو صداگذاری «هام» به سرپرستی آرش قاسمی است.

«لوپتو» علاوه بر اینکه داستان و روایت جذابی دارد به لحاظ تکنیکی هم به اذعان اهالی فن خیلی یکدست و یک پارچه است و به نسبت بضاعت سینمای انیمیشن ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>