سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

بررسی کارنامه مرحوم آیت‌الله منتظری در «رادیکال سه»

radikal3

تازه‌ترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» به بررسی کارنامه مرحوم آیت‌الله منتظری اختصاص دارد.

به گزارش سوره سینما، تازه‌ترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» به سراغ بررسی کارنامه مرحوم آیت‌الله حسینعلی منتظری رفته است تا عملکرد این چهره مهم تاریخ معاصر را در دوره‌های مختلف فعالیت‌هایش به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

علی صدری‌نیا کارگردان مستند «قائم‌ مقام» که با محوریت زندگی مرحوم منتظری ساخته شده، چهره‌ای است که در این قسمت از برنامه مقابل سجاد بلوکات مجری جوان «رادیکال سه» خواهد نشست.

برنامه «رادیکال سه» در این سری خود سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می دهد.

این قسمت از برنامه، پنجشنبه ۱۲ دی ماه، ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی سری جدید «رادیکال سه» را برعهده دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>