سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ دی ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب
تعدادی از سینماگران در حاشیه مراسم تجدید عهد با سردار آسمانی در حوزه هنری عنوان کردند:

جامعه هنری و سینمایی کشور به شهید سردار سلیمانی بدهکار است

soleimani

تعدادی از سینماگران حاضر در مراسم «سردار آسمانی» در حوزه هنری تاکید کردند که جامعه هنری و سینمایی کشور خیلی به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدهکار است.

به گزارش سوره سینما، مراسم تجدید عهد هنرمندان با سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد آیت الله خامنه‌ای حوزه هنری با استقبال گسترده هنرمندان و سینماگران همراه شد. در حاشیه این مراسم توسط روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری از برخی هنرمندان حاضر جملاتی در رثای این شهید بزرگوار به یادگار ثبت گردید.

فرهاد توحیدی، فیلمنامه نویس و نویسنده سینمای ایران: سلیمانی همیشه سرباز وطن بود، تمام هستی اش را در راه دفاع از میهن، اعتقاداتش و امنیت مردم ایران گذاشت. هنر حاج قاسم، معرفت حاج قاسم بود. بزرگداشت ایشان به هر طریق ممکن خوب است. ایشان البته در هر حال جاودانه هستند ولی آمیختن نام و یادشان با زبان هنر ، حاج قاسم را در خورشان و شخصیت ایشان به مردم می شناساند.

علی روئین تن کارگردان و تهیه کننده سینما : روزی یک عراقی حرفی زد و گفت من نمیدانستم چه کسی مرده ولی وقتی دیدم کفتارها و شغال ها شادی می کنند ایمان پیدا کردم یک شیر مرده است.

ناصر شفق تهیه کننده سینما : حاج قاسم خیلی مردمی و محبوب دل ها بود. خیلی دوست داشتنی بود. خیلی مرد بود . وجود مردانه اش با آن چشمان نافذش دل ها را می ربود. سرافرازی اش با پوشیدن ردای شهادت تکمیل شد.

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما: سلیمانی محبوب دل تمامی مردمی آزادی خواه جهان است. ما جامعه هنری کشور خیلی به قاسم سلیمانی بدهکاریم . امنیتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم از تدبیر و فرماندهی ایشان بود . امیدواریم بتوانیم با هنر تصویر بخشی از خدمات ایشان را در قاب سینما و تلویزیون برای مردم همه دنیا به نمایش بگذاریم .

مصطفی رزاق کریمی، مستندساز : حاج قاسم درون و بیرونش یکی بود . متفکر بودن ، رزمنده بودن ، آرامش و تبسم همیشگی چهره ش ، نشانی از نگرانی نداشت.

محمدرضا شرف الدین مدیر فرهنگی : من فکر می کنم که اخلاص این مرد، ایمان این مرد ، وعده الهی را محقق کرده است. کسی که کارش برای خدا باشد ، اخلاص داشته باشد و در پی کسب رضایت خداوند باشد ، خداوند او را محبوب القلوب می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>