سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
امیرهوشنگ پاسبانیان:

مخاطبان از «هیچ کجا هیچ کس» راضی هستند

hich-koja

مدیر سینما استقلال از سیر صعودی فروش فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» در این سالن خبر داد.

مدیر سینما استقلال از سیر صعودی فروش فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» در این سالن خبر داد.

امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما «استقلال» که فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی را به سر گروهی این سینما را بر پرده سینماها دارد، درباره وضعیت فروش این فیلم به سوره سینما گفت: حدود ۶ روز از اکران این فیلم می‌گذرد و خوشبختانه با توجه به اینکه هنوز تبلیغات شهری برای این فیلم انجام نشده روز به روز فروش بهتری دارد.

وی ادامه داد: «هیچ کجا هیچکس» معیارهای یک فیلم پرمخاطب اعم از عوامل و بازیگران توانمند و ساختار منسجم را دارا است. در روزهای گذشته مخاطبان این فیلم خانواده‌ها، دانشجویان و جوانان هستند که بعد از تماشای فیلم اکثرا راضی از سالن بیرون آمدند. می‌توان پیش بینی کرد روز به روز فروش این فیلم سیر صعودی داشته باشد.

محمدرضا فروتن، مهناز افشار، رضا کیانیان، صابر ابر، اتیلا پسیانی، بهاره کیان افشار، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، و… دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ابراهیم شیبانی فیلم‌های سینمایی «زهرعسل» و «ورود به صحنه جرم ممنوع» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>