سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۱:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب
پنجمین دوره/

اندیشه فولادوند هم به جشنواره موسیقی مقاومت پیوست

andishe-fooladvand

آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» با اشعار اندیشه فولادوند در جشنواره موسیقی مقاومت رونمایی می‌شود.

 آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» با اشعار اندیشه فولادوند در جشنواره موسیقی مقاومت رونمایی می‌شود.

«یک خیابان سهم یک افسانه نیست» تازه‌ترین آلبوم کارن همایون‌فر آهنگساز شناخته شده کشور است که در نخستین روز پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت رونمایی خواهد شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» عنوان آلبومی است که کارن همایونفر آهنگساز نام‌آشنای کشور آن را به همراه اشعار و دکلمه اندیشه فولادوند ارائه کرده است. مراسم رونمایی از این آلبوم فردا ۲۳ مردادماه در نخستین روز پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با حضور این دو هنرمند برگزار خواهد شد. گالری راس برج میلاد ساعت ۱۷ میزبان مدعوین و اهالی رسانه برای برگزاری این مراسم خواهد بود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>