سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب
پخش از شبکه یک/

عصرهای تابستان با «امروز تموم نشده» رونق می‌گیرد

ehsan-arghavani

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» از ۱۰ روز دیگر روی آنتن می‌رود تا عصرهای تابستان را حال و هوایی متفاوت بدهد.

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» از ۱۰ روز دیگر روی آنتن می‌رود تا عصرهای تابستان را حال و هوایی متفاوت بدهد.

احسان ارغوانی به سوره سینما گفت: برنامه جدیدم که طرح آن از خودم بوده از ۱۰ روز آینده روی آنتن قرار خواهد گرفت و از ساعت ۱۷:۳۰ تا یک ربع مانده به ۱۹ از شبکه اول پخش می‌شود. طبق صحبت های اولیه برنامه ۹۰ روز پخش می‌شود.

وی درباره نامی که برای برنامه خود برگزیده توضیح داد: قرار است این برنامه حال و هوایی انرژیک داشته باشد. می خواهیم به مردم بگوییم وقتی عصر به منزل باز می گردند، هنوز روز آنها تمام نشده و برای انجام خیلی از کارها فرصت هست.

رغوانی درباره آیتم های این برنامه گفت: آیتمی تحت عنوان «چای داغ با خاطرات» با حضور چهره های هنری و ورزشی تولید می شود و در آیتم «تب ۴۰ درجه» برخی معضلات اجتماعی مثل به راه افتادن تب شماره رند داشتن ، عمل بینی، نگهداری حیوان در ماشین، خرید اتومبیل ۱۵ میلیونی و بستن سیستم صوتی ۳۰ میلیونی روی آن و … در آن بررسی می شود. آیتم «فالش و فولش» به اهالی موسیقی تعلق دارد. ضمن اینکه هر روز در برنامه یک مهمان ویژه حاضر می شود. یکی از بخش های جذاب برنامه بخش محله خبری است که به بررسی جدیدترین اخبار روز می پردازد.

«امروز هنوز تموم نشده» در اتاق فکر خود از ۲ پزشک روانشناس مشاور استفاده می‌کند، کریم خودسیانی و سیاوش شیرانی نویسندگان برنامه هستند. احسان ارغوانی تولید برنامه هایی همچون «با کی بریم سیزده به در» و «شهر بارانی» را در کارنامه خود دارد.


2 thoughts on “عصرهای تابستان با «امروز تموم نشده» رونق می‌گیرد”

  1. کریم خودسیانی می‌گه:

    به نام خدا
    با سلام و عرض ادب به اطلاع می رسانم اینجانب کریم خودسیانی در برنامه ی امروز هنوز تموم نشده تا کنون که بخش عمده ای از آیتم های تولیدی اش تولید شده هیچ گونه همکاری نداشته ام خواهشمندم خبرهای بعدی این برنامه را بدون هماهنگی با بنده از درج نامم خودداری فرمایید.
    با سپاس
    کریم خودسیانی
    ۰۹۱۲۳۲۳۶۳۳۴

  2. محدثه واعظی پور می‌گه:

    سلام. قطعا در این مورد دقت می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>