سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
علویان «سمفونی مرگ» را صداگذاری کرد/

کامران تفتی فرشته مرگ شد

kamran-tafti

تهیه کننده فیلم سینمایی «سمفونی مرگ» از آماده نمایش شدن این فیلم در چند روز آینده خبرداد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «سمفونی مرگ» از آماده نمایش شدن این فیلم در چند روز آینده خبرداد.

هادی انباردار تهیه کننده فیلم سینمایی «سمفونی مرگ» به کارگردانی رضا حسنی که  حدود ۳ ماه پیش فیلمبرداری آن در تهران و کشور ارمنستان انجام شد، درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: تدوین این فیلم مدتی است به پایان رسیده و صداگذاری آن توسط سیدعلیرضاعلویان  در حال انجام است که مراحل پایانی را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: به زودی فیلم آماده نمایش می‌شود و برای مجوز نمایش آن اقدام خواهیم کرد. در صدد هستیم این فیلم را به چند جشنواره بین المللی ارسال کنیم. از آنجا که فرم و محتوای «سمفونی مرگ» خاص است مطمئنا مخاطبان خاص سینما با این فیلم ارتباط برقرار خواهند کرد. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «مرگ درمی‌زند» وودی آلن است که کمدی است، اما این فیلم رویکرد  کاملا متفاوت و جدی به مقوله مرگ دارد.

کامران تفتی، سارا منجزی، محمدرضا علیمردانی، شعله مرادی به همراه هنرمند خردسال رهام دهقان بازیگران اصلی این فیلم هستند و کامران تفتی در نقش محوری بازی متفاوتی در قالب فرشته مرگ ایفا کرده است. رضا حسنی پیش از این فیلم تلویزیونی «ده و دقیقه» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>