سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

پخش برنامه «گام دو» همزمان با دهه فجر از شبکه دو سیما

game-dovom

به مناسبت دهه فجر برنامه «گام دو» با تاکید بر بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ با پشت سر گذاشتن ۴۰ سالگی انقلاب و قدم به دهه‌ی پنجم حیات این درخت تنومند، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

برنامه گفت‌وگو محور «گام دو» نیز با حضور کارشناسان زبده و صاحب تجربه در حوزه‌های مختلفی اعم از علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، امنیت و سیاست، سبک زندگی، معنویت و اخلاق و … به سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب می‌پردازد.

رونمایی از این برنامه که در گروه اجتماعی فرهنگی تولید شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده مرتضی یعقوبی است از ۱۱ بهمن همزمان با آغاز دهه فجر صورت می‌گیرد و تا ۲۲ بهمن هر شب و پس از آن تا شهریورماه هر هفته یک قسمت از «گام دو» روانه آنتن خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>