سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۸:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب
همکاری یک رمان‌نویس و یک کارگردان/

اشرفی‌زاده فیلم سینمایی «آبجی» را می‌سازد/ سیناپس فیلمنامه آماده شد

marjan-ashrafi-zadeh

مرجان اشرفی‌زاده اولین فیلم سینمایی خود را با نام «آبجی» کارگردانی می‌کند.

مرجان اشرفی‌زاده اولین فیلم سینمایی خود را با نام «آبجی» کارگردانی می‌کند.

مرجان اشرفی زاده کارگردان درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش به همراه ناهید طباطبایی مشغول نگارش فیلمنامه سینمایی «آبجی» هستیم که طرح و ایده آن از آن خودم بوده است.  قصد دارم این فیلمنامه را به عنوان اولین ساخته بلند سینمایی‌ام جلوی دوربین ببرم. تا کنون سیناپس این فیلمنامه آماده شده است و مشغول مذاکره با تهیه‌کننده هستیم.

وی ادامه داد: . پس از قطعی شدن تهیه‌کننده و تکمیل فیلمنامه، برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهیم کرد.«آبجی» موضوعی خانوادگی با رگه‌های معناگرا دارد، که روایتگر قصه دو خواهر است. امیدواریم تا پاییز امسال فیلم را به تولید برسانیم و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آن را آماده کنیم.

مرجان اشرفی زاده فیلم ویدیویی« نامه های خیس» را در کارنامه دارد که فیلم برگزیده جشنواره فیلم‌های ویدیویی تهران شناخته شده و سال گذشته توانست بیشترین جوایز  این جشنواره را از آن خود کند. وی تا کنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند و ۳ فیلم بلند ویدیویی ساخته است.

ناهید طباطبایی رمان نویس که فیلم سینمایی «چهل سالگی» با اقتباسی از یکی از رمانهای او ساخته شده است. داستان «جامه‌دران» به قلم طباطبایی و حمیدرضا قطبی به فیلمنامه برگردانده شده و درحال حاضر به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان و کارگردانی حمیدرضا قطبی در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>