سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم «بی‌صدا حلزون» ویژه افراد ناشنوا در پردیس ساحل اصفهان

biseda halazoon sahel site

برای اولین بار فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» ویژه افراد ناشنوا در پردیس سینمایی ساحل اصفهان اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما، به همت دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و موسسه بهمن سبز حوزه هنری روز جمعه ۱۸ بهمن‌ماه فیلم «بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده ویژه افراد ناشنوا برای اولین بار در پردیس سینمایی ساحل اصفهان اکران می‌شود.

این اقدام همزمان با جشنواره فیلم فجر ویژه افراد ناشنوا انجام می شود.

در این برنامه که جمعه ۱۸ بهمن‌ماه و از ساعت ۱۰ صبح در پردیس سینمایی ساحل برگزار می شود، افراد ناشنوا به تماشای اثری می نشینند که موضوع فیلم در رابطه با آنها خواهد بود و نیز این اثر برای این گروه از افراد دارای معلولیت، مناسب سازی شده است.

این برای نخستین بار است که در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان، فیلمی از این جشنواره برای افراد دارای معلولیت به نمایش در می آید.

گروه های متقاضی ثبت نام می توانند در ساعات اداری با دبیرخانه دائمی جشنواره کودک در اصفهان به شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۲۵۵۳۵ تماس بگیرند.

biseda halazoon sahel


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>