سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

سیدجواد هاشمی: مسئولان پا به پای مردم به مناطق سیل‌زده کمک کنند

javad-hashemi

سیدجواد هاشمی معتقد است که دغدغه‌ای مهم‌تر از سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان وجود ندارد و در این مساله مسئولان باید پا به پای مردم وارد گود شوند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که با کاروان «بچه‌های آفتاب» همراه کودکان سیل زده سیستان و یلوچستان بود؛ با بیان این که سیستان و بلوچستان به واسطه سیل اتفاق تلخی را تجربه کرد، اظهار کرد: با توجه به تجربه سیل ویرانگر در روستاها، خیلی از مردم را دچار مشکلات زیاد و نگرانی کرد.

وی ادامه داد: هنرمندان هم همچون مردم کشور، به صورت فردی یا گروهی برای کمک به سیل زدگان شتافتند. این برنامه هم با ابتکار و تلاش مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان و با همت بنیاد سینمایی فارابی به وجود آمد و هنرمندان آمدند تا به این مناطق سر بزنند و دل کودکان را شاد کنند و معتقدم اتفاق بسیار خوبی بود. وقتی اسباب‌بازی‌ها را به بچه‌های سیستان و بلوچستان تقدیم می‌کردیم، به قدری شور و شوق و هیجان در بچه‌ها می‌دیدیم که خود من بارها چشمانم پر از اشک شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: متأسفانه ویرانگری سیل تداوم دارد، خانه‌ها بر اثر سیل سست می‌شوند و شاید در ابتدا میزان ویرانی‌ها به نظر نیاید، اما به مرور برخی خانه‌ها فرو می‌ریزند و این کار را سخت‌تر می‌کند. مسئولان باید پا به پای مردم وارد گود شوند. در حال حاضر دغدغه‌ای مهم‌تر از ساخت این مناطق وجود ندارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>