سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
کارگردان «مهمان داریم» سریالی پلیسی می‌سازد/

عسگرپور هفته اول شهریور برای «سوداگر» تصمیم می‌گیرد/ همکاری رحمانی و عسگرپور

rahmani-asgarpoor

محمدمهدی عسگرپور اواخر تابستان امسال مجموعه تازه اش را کلید می‌زند.

محمدمهدی عسگرپور اواخر تابستان امسال مجموعه تازه اش را کلید می‌زند.

سعید رحمانی نویسنده مجموعه تلویزیونی «سوداگر» که قرار است محمدمهدی عسگرپور آن را کارگردانی کند درباره این پروژه به سوره سینما گفت: نزدیک به یک سال نگارش این مجموعه طول کشید. این مجموعه را برای مؤسسه ناجی هنر نوشتم و سفارش دهنده آن پلیس پیشگیری بود.

وی افزود: موضوع «سوداگر» آسیب‌های اجتماعی است با محورواحدهای مشاوره در کلانتری‌ها که متولی آن خانم‌های متخصص روانشناس هستند. این فضا امکان ورود به قصه‌هایی جذاب با موضوع آسیب‌های اجتماعی را به من داد و جذابیت لازم را برای آغاز نگارش مجموعه‌ای در این فضا را برای من داشت.

رحمانی گفت: سعی کردم مجموعه متفاوتی بنویسم. مبنای شروع بحران در این سریال قتل و جنایت نیست بنابراین روند قصه‌گویی و طراحی قصه‌ها در فیلمنامه دشوار بود.  قرار است محمدمهدی عسگرپور این سریال را کارگردانی کند. اما به دلیل مشغله احتمال دارد کس دیگری کارگردان سریال شود. قطعا برای «سوداگر» اگر در دستان عسگرپور قرار بگیرد اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد. ایشان کاربلد و آشنا به سبک و سلیقه این سریال هستند و به فیلمنامه «سوداگر» علاقه‌ زیادی برای ساخت نشان داده‌اند. هفته اول شهریور تکلیف کلید خوردن این مجموعه مشخص می‌شود. این مجموعه با مشارکت شبکه سوم سیما تولید خواهد شد.

سعید رحمانی نویسنده مجموعه‌های «سی‌امین روز»، «مرده متحرک» و … بوده است. محمدمهدی عسگرپور کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی «جراحت» و «شیدایی» و فیلم‌های سینمایی «اقلیما»، «قدمگاه» و «مهمان داریم» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>