سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

«به کودکان شلیک نکنید» فیلمی درباره مسائل منطقه/ شاه‌حسینی پشت دوربین

13860205051

کارگردان فیلم سینمایی «زیباتراز زندگی» از اتمام تحقیقات و شروع نگارش فیلمنامه سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «زیباتراز زندگی» از اتمام تحقیقات و شروع نگارش فیلمنامه سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» خبر داد.

انسیه شاه حسینی کارگردان سینما، درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش درصدد نگارش یک فیلمنامه سینمایی بانام «به کودکان شلیک نکنید» هستم که هم اکنون تحقیقات درباره موضوع آن به اتمام رسیده و کلیت طرح آماده شده  و به تازگی نگارش آن را شروع کرده‌ام.

وی ادامه داد: موضوع این فیلمنامه نگاهی انسانی و جهانی به جنگ و کشتار دارد که در آن به مسائل کودکان در تحولات امروز خاورمیانه پرداخته می‌شود. با توجه به حساسیت موضوع سعی می‌کنم فیلمنامه را با تمرکز طی یکی دوماه آینده آماده کنم تا یک فیلم به روز و همگام با مسائل کنونی منطقه از سینمای ایران به تهیه کنندگی سید سعید سیدزاده  تولید شود.

شاه حسینی درباره وضعیت اکران عمومی آخرین ساخته خود فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، چنین گفت: رایزنی و مذاکره انجام شده و به احتمال بسیار قوی این فیلم آبان ماه توسط پخش حوزه هنری روانه اکران می‌شود.

حامد کمیلی، محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، قربان نجفی، جواد طاهری، حسین کلانترو… در «زیباتراز زندگی» به ایفای نقش پرداخته‌اند. انسیه شاه حسینی فیلم‌های سینمایی «شب به خیر فرمانده»، «پنالتی» و «غروب شد بیا» را کارگردانی کرده است.


One thought on “«به کودکان شلیک نکنید» فیلمی درباره مسائل منطقه/ شاه‌حسینی پشت دوربین”

  1. محمد جواد می‌گه:

    اجر سرکارخانم شاه حسینی وهمکارشان که مخلصانه برای ثبت ایثارگریهای شهدای هویزه زحمات فراوانی کشیدند باخداوند رحمن انشالله عاقبت بخیرباشند
    منتظراکران زیباتراززندگی هستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>