سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز پخش برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» همزمان با روز مادر

dar-entehaye-alvand

«در انتهای الوند» عنوان برنامه صبحگاهی جدید شبکه دو سیماست که همزمان با روز زن و گرامیداشت مقام مادر روانه آنتن شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «در انتهای الوند» عنوان مجله صبحگاهی شبکه دو سیماست که از بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و … تشکیل شده. این برنامه یک مجله متنوع صبحگاهیست که با هدف ایجاد آرامش ، انگیزه و امید با اجرایی خوش ریتم و پر انرژی تقدیم بینندگان سحرخیز شبکه دو خواهد شد.

گفتگو با  کارشناسان مختلف در حوزه‌های گوناگون، تدارک بخش‌های آموزشی، انعکاس اخبار روز، وضعیت ترافیکی تهران و جاده ها، تیتر خوانی روزنامه ها و … از جمله بخش های این برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی امیرحسین آذر و سردبیری سید مسعود مرعشی قرار است در قالب مجله خبری به موضوعات روز بپردازد. از مجریان این برنامه می‌توان به نجمه جودکی، حامد مهربانی، مجید یحایی و سعیده اسماعیلی اشاره کرد.

«در انتهای الوند» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ تا ۹ صبح در شبکه دو بصورت زنده پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>