سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور فیلم «دیاپازون» در دو جشنواره «بنگلور» و «زیستگاه» هندوستان

diapason

فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد ‌تهرانی به دو جشنواره بین‌المللی «بنگلور» و «زیستگاه» در کشور هندوستان راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد ‌تهرانی، نویسندگی حسین تهرانی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری در جدیدترین حضور جهانی خود به بخش رقابتی سینمای آسیا در جشنواره بین‌المللی فیلم بنگلور هندوستان راه یافت.

«دیاپازون» در این جشنواره با ۱۲ فیلم دیگر از کشورهای قاره آسیا به رقابت خواهد پرداخت و هیأت داوران نتپک (شبکه ارتقاء سینمای آسیا) در این بخش به فیلم برتر جایزه‌ای اهدا خواهد کرد.

این جشنواره از ۲۶ مارس تا ۴ فوریه (۷ تا ۱۴ اسفند) در شهر بنگلور هندوستان برگزار خواهد شد.

همچنین این فیلم در جشنواره فیلم «زیستگاه» هندوستان که از ۱۳ تا ۲۲ مارس (۲۳ اسفند تا ۳ فروردین سال ۱۳۹۹) در شهر دهلی‌نو برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می‌شود.

ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی‌نیا، حسین تهرانى، ایلیا کیوان و معصومه رحمانی، بابک نوری، با معرفى علیرضا ساوه درودی، مهرنوش حاجی‌خانی، شادی گنجی، مهران آتش‌زای، مهسا اکبری، سارا سرابی، غزال غلامی و یکتا طبیبی ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

موسسه بین‌المللى هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخى، پخش کننده جهانى این فیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>