سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۲ در ۸:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
کارگردان تاثیرگذار سینما، پیش‌تولید را شروع کرد/

مهرجویی: فیلمنامه «اشباح» قوت قابل توجهی دارد

mehrjouei

داریوش مهرجویی از شروع پیش تولید فیلم جدیدش خبر داد و از کیفیت فیلمنامه احساس رضایت کرد.

داریوش مهرجویی از شروع پیش تولید فیلم جدیدش خبر داد و از کیفیت فیلمنامه احساس رضایت کرد.

داریوش مهرجویی کارگردان باسابقه سینما که به تازگی برای فیلمنامه سینمایی «اشباح» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری پروانه ساخت دریافت کرده درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: پیش تولید فیلم را شروع کرده‌ایم و در صدد هستیم این فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده کنیم. کل فیلمبرداری این فیلم را در تهران انجام خواهیم داد. هنوز حضور بازیگری در کار قطعی نشده اما مطمئنا از چهره‌های سرشناس استفاده خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: فیلمنامه «اشباح» را دوست دارم و به گفته دوستانی که آن را خوانده‌اند و احساس خودم از قوت قابل توجهی برخوردار است. امیدوارم که  از این فیلمنامه فیلم خوبی ساخته شود.

جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم «اشباح» در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا درباره کیفیت احتمالی فیلم جدید داریوش مهرجویی گفته است: فیلم «اشباح» را می‌توان در ردیف تمام قد دوران طلایی فیلمسازی مهرجویی و آثاری چون «پستچی»،«دایره مینا» و «هامون» قرار داد. با خواندن این فیلمنامه خاطرات دوران پرشکوه فیلم‌های آقای مهرجویی به سراغم آمد و با جرات می‌گویم که ۵،۶ شخصیت اصلی این فیلم که قطعا بازیگران حرفه‌ای نقش آنها را ایفاء می‌کنند درباره‌ هرکدام‌شان می‌توان یک فیلم جدا ساخت.

آخرین ساخته این کارگردان «چه خوبه که برگشتی» در اکران عمومی به فروش قابل توجهی دست یابد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>