سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۷:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «روزگار مجنون» وارد شبکه نمایش خانگی شد

poster-roozegare-majnoon-site

فیلم سینمایی «روزگار مجنون» (کنجان‌چم) به کارگردانی یاسمن نصرتی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش سوره سینما، نسخه قانونی فیلم سینمایی «روزگار مجنون» (کنجان‌چم) توسط سامانه های نماوا و سلام سینما منتشر شده و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

یاسمن نصرتی کارگردان «روزگار مجنون» در این رابطه گفت: تصمیم به پخش این فیلم قبل از اکران در سینماها فقط به انگیزه ایجاد سرگرمی برای مردم در این روزهای سخت قرنطینه بوده است. با توجه به موضوع فیلم که بخشی از ایثارگری پرستاران و پزشکان در خط مقدم هشت ساله را به تصویر می کشد، اکران آن را در این دوران که همان رشادت ها و ایثارگری ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا توسط کادر درمان تکرار شده را لازم دانستم تا شاید ادای دینی باشد. امید است تا این روزهای تلخ تمام شود و سلامت به مردم تمام جهان بازگردد.

عوامل فیلم عبارتند از: بازیگران: محیا دهقانی، رضا اخلاقی راد، کامران ساعد، شیرین عطاالهی، رضاجهانی، سهیل برخورداری، احمد داوودی، مهدی پاشایی و احمدجعفری، نویسندگان: یاسمن نصرتی و عباس طهماسبی، فیلم بردار:مهدی ایل بیگی، صدابردار :علی عدالت دوست، طراحی و ترکیب صدا:محمود موسوی نژاد، موسیقی :ستار اورکی، تدوین :زهره احمدی، طراحی صحنه و گریم: حسین چراغچی، عکاس:امیر حق بر، مدیر روابط عمومی: فربد همایون فر.

فیلم سینمایی «روزگار مجنون» گوشه ای از رشادت مردم کورد، رزمندگان، پزشکان و پرستاران را در یک سنگر دوشادوش یکدیگر در روزهای آغازین جنگ به تصویر می‌کشد.

poster-roozegare-majnoon


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>