سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۲ در ۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
بهروز افخمی مشاور کارگردان و تهیه‌کننده/

پیش‌تولید فیلم سینمایی «پایان خدمت» آغاز شد

behrooz-afkhami

پیش‌تولید فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد با همکاری بهروز افخمی در مقام تهیه کننده مشترک و مشاور کارگردان شروع شد.

پیش‌تولید فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد با همکاری بهروز افخمی در مقام تهیه کننده مشترک و مشاور کارگردان شروع شد.

علیرضا جلالی تهیه کننده که به تازگی برای فیلمنامه سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمیدزرگرنژاد پروانه ساخت دریافت کرده است، درباره زمان شروع تولید این فیلم به سوره سینما گفت: پیش تولید این فیلم را به تازگی شروع کرده ایم و در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگر و عوامل هستیم. هنوز حضور کسی در این فیلم قطعی نشده است. آقای بهروز افخمی به عنوان تهیه کننده مشترک و مشاور کارگردان با ما همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: این فیلم مضمونی اجتماعی دارد که در یک فضای کاملا جدی روایت میشود. فیلمبرداری این فیلم در تهران و یکی از شهرستان های جنوب انجام می‌شود. با تکمیل مراحل پیش تولید فیلم را کلید خواهیم زد و به احتمال زیاد اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این اولین فیلم سینمایی حمید زرگرنژاد در مقام کارگردان خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>