سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

در برنامه «مکث» ببینید/ زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند

maks6

در ششمین قسمت برنامه «مکث» فریبا متخصص میزبان زینب دریس‌محافی و کیوان سالمی زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند.

به گزارش سوره سینما، در ششمین قسمت از برنامه «مکث» که پنج‌شنبه شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود فریبا متخصص میزبان  زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند. زینب دریس‌محافی میهمان این قسمت از برنامه مادری جوان است که پیش‌تر مادر، خاله‌ها و دخترخاله‌هایش را بخاطر ابتلای آنها به سرطان از دست داده و در سی‌وپنج سالگی می‌فهمد که خود نیز به سرطان پستان مبتلا شده است. کیوان سالمی همسر این زن که دیگر میهمان برنامه است تمام مسیر درمان را در کنار همسر طی کرده و حالا معتقد است بیماری سرطان به رابطه‌اش با همسرش شکلی جدید داده و از او آدم دیگری ساخته است.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۲ قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>