سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

روایت والدین کودکان مبتلا به اوتیسم از سختی‌های دوران قرنطینه در برنامه «مکث»

Maks7

مریم سعادت در هفتمین قسمت از برنامه «مکث» میزبان یک بیمار مبتلا به ام‌اس و والدین دو کودک مبتلا به اوتیسم است.

به گزارش سوره سینما، در هفتمین قسمت از برنامه «مکث» که جمعه شب ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش می‌شود مریم سعادت میزبان مریم بهتری است، بهتری مبتلا به ام‌اس است و در این برنامه از بیماری ام‌اس و سختی‌هایی که یک بیمار ام‌اس در قرنطینه دارد صحبت خواهد کرد.

میهمانان دیگر این برنامه محبوبه منتهای و فرهاد یوسفی والدین دو کودک مبتلا به اوتیسم هستند. این زوج درباره نگهداری کودکان‌شان در دوران کرونایی و مراقبت از آنها که درکی از کرونا و قرنطینه ندارند صحبت خواهند کرد.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>