سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب
یک فیلم کمدی درباره اعتیاد/

امیر جعفری به «هیولا» پیوست/ آقاخانی، منتظر هومن بهمنش

IMG09182134

محسن محسنی‌نسب از پیوستن امیر جعفری به جمع بازیگران فیلم سینمایی «هیولا» خبر داد.

محسن محسنی‌نسب از پیوستن امیر جعفری به جمع بازیگران فیلم سینمایی «هیولا» خبر داد.

تهیه‌کننده «هیولا» به سوره سینما گفت: سعید آقاخانی کارگردان این فیلم تمایل دارد دوربین را به هومن بهمنش یا تورج اصلانی بسپارد و در حال حاضر هر دوی این دوستان سر کار هستند. ما منتظریم به محض فراغت آنان، فیلم را کلید بزنیم که به نظرم نیمه مهرماه خواهد بود، ضمن اینکه با امیر جعفری هم برای ایفای یکی از نقش‌ها به توافق رسیده ایم.

محسنی نسب افزود: سعید آقاخانی ۳ سال قبل این فیلمنامه را نوشته بود و من آن را منسجم، پرقدرت و جذاب دیدم. وقتی برای تهیه این پروژه برای دومین بار به من پیشنهاد داد، به او گفتم مایل به همکاری هستم. در کنار هم قرار گرفتن این کارگردان طنز و جمعی از بازیگران همین ژانر مثل رضا عطاران، محسن تنابنده و امیر جعفری برای تولید یک فیلم جدی با مضمون اعتیاد، شاید قدری برای مخاطب عجیب باشد، اما باید بگویم این افراد دارای تفکر و دغدغه های جدی هستند و من مطمئنم حاصل کار آنان یکی از مهمترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال خواهد شد.

محسن محسنی نسب مشغول پیش‌تولید فیلم «هیولا» است و این دومین تجربه تهیه‌کنندگی او پس از فیلم «کریستال» به حساب می آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>