سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۱:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب
با کارگردانی مجری تلویزیونی/

فرشته طائرپور قدم به تئاتر گذاشت

fereshte-taerpoor

نمایش «بوی قهوه و بلال و کباب» به کارگردانی احسان کرمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور از اول شهریور در نیاوران روی صحنه می‌رود.

نمایش «بوی قهوه و بلال و کباب» به کارگردانی احسان کرمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور از اول شهریور در نیاوران روی صحنه می‌رود.

احسان کرمی به خبرنگار سوره سینما گفت: من بازیگرها را با توجه به نقش‌های نمایشنامه انتخاب کردم، و این که هر کدام به چه مدیومی تعلق دارند برایم تعیین کننده نبود. فکر می کنم کلیت داستان پتانسیل جذب مخاطب را دارد، هر چند اگر در تئاتر شهر اجرا داشتیم با استقبال بیشتری روبرو می شدیم. در این تئاتر که حال و هوایی کمدی دارد میثم عبدی، بهاره کیان افشار، نازنین کریمی و سام قریبیان بازی می‌کنند و داستان چالش یک مرد جوان را روایت می کند که به خاطر شیطنتی که در یکی از سفرهای خارجی‌اش مرتکب شده برای او به وجود آمده است.

فرشته طائرپور تهیه کننده باسابقه سینما یکی دیگر از چهره های شاخص سینمایی است که در سال های اخیر به سوی تئاتر جذب می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>